1 Haziran 2007 Cuma

NEREYE DOĞRU ?

Herkes duymuştur,okuldaki namaz vakasını.Ben gerçekten çok şaşırdım ve inanın bu kadarını da beklemiyordum.Yani bir okulun bodrum katı mescit olarak kullanılıyor.Gerçekten inanılır gibi değil ama okullardaki değişim ,din derslerinde ki zorlama hep iktidarın eseri.Aileler gönül rahatlığıyla gönderiyorlar çocuklarını okula,okulda neler olduğunu bilmeden.Okullar ise onlara Fettullah Gülen'ci bir kimlik kazandırmaya çalışıyorlar.Hayatları dinin üzerine kurmalarını istiyorlar.Kısaca çocuklarınızın beynini yıkıyorlar.Bir kız çocuğu cumhuriyet mitinglerini TV den izleyen babasına "sen niye bunları izliyorsun" diyor.Bu neyi gösteriyor açıkça ortada okulda öğrencilere Atatürk İlkeleri ve Atatürkçülük düşüncesi yerine İslamcılık düşüncesini pekiştiriliyor.Ben İslam olmasın demiyorum ama bu insanlar çocuklarda ki Atatürk sevgisini sömürüyorsa ve yerine Fettullah Gülen'ci zihniyet yerleştiriyorsa,küçük yaştaki kız çocuklarını kapanmaya teşvik ediyorsa ben buna HAYIR derim.Bu resmen yobazlaşmadır.Galiba bu hükümet iktidarda olduğu sürece de bu yobazlaşma süreceğe benziyor.Ülkemiz ileri gitmesi gerekirken daha da geriliyor.Ey güzel insanlar, bu Türkiye nereye gidiyor ?

Hiç yorum yok: